TRANSPORT
Contakt.Shop livreaza in toata tara prin Fan Curier cu livrare in 24-48 de ore.
Termenul standard de livrare pentru comenzi facute – in zilele lucratoare – pe site pana la ora 15 este de 24 ore pentru localitatile in care exista centru Fan Courier si maxim 48 ore pentru zonele limitrofe de livrare.
- Termenul de livrare poate varia daca:
- Produsele din comanda nu se afla in depozit.
- Produsele necesita personalizare.
- Sunt produse aduse la comanda din stocul furnizorului.
- Curierul nu respecta termenul de livrare de maxim 48 ore.
- Datele de livrare sunt incomplete sau destinatarul nu poate fi gasit la adresa.
Taxa de transport pentru livrarile in tara, este:
– 17 lei pentru comenzile sub 150 lei (cu TVA) – se achita de catre Client si se include in valoarea facturii.
– 0 lei pt comenzile din tara, mai mari de 150 lei (cu TVA)
Produsele se afla in ambalajul original, al producatorului si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.
Produsele comandate inainte de ora 15:00 vor fi livrate in urmatoarea zi lucratoare.
Produsele comandate dupa ora 15:00 vor fi livrate in a doua zi lucratoare dupa momentul confirmarii comenzii.
Comenzile plasate sambata si duminica cat si in zilele declarate sarbatori legale, vor fi procesate si finalizate la sfarsitul primei zi lucratoare.
RETURNARE
Conformf ordonantei nr. 34/2014, articolul 9, privind regimul juridic al contractelor la distanta:
(1) Cu excepţia cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13
alin. (3) şi la art. 14.
(2) Fără a aduce atingere art. 10, perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la:
a) data încheierii contractului, în cazul contractelor de prestări de servicii;
b) ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare, sau:
(i) în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs;
(ii) în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
(iii) în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a primului produs;
c) în cazul contractelor pentru furnizarea de apă, gaze naturale, energie electrică, atunci când acestea nu prevăd vânzarea într-un volum limitat sau cantitate stabilită, de energie termică sau de conţinuturi digitale care nu sunt livrate pe un suport material, data încheierii contractului.
(3) Părţile contractante îşi îndeplinesc obligaţiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere conform prevederilor prezentei ordonanţe de urgenţă.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cel mult 14 zile calendaristice de la notificare conform articolului 14 din OUG 34/2014. GSM CROWN va inapoia contravaloarea comenzii, incluzand costurile de transport, in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului, aceasta perioada fiind prelungita doar daca nu a fost receptionat produsul in depozitul nostru sau daca nu s-a facut dovada expedierii coletului de catre client.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produsului.
Daca aveti probleme legate de o comanda, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutati, puteti lua legatura pentru conciliere interna gratuita la adresa de e-mail: sales@gsmcrown.ro
Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile calendaristice.